Programi i Transparencës
Programi i Transparencës
Autoriteti i Konkurrencës
HyrjeKuadri ligjor rregullator
Tekstet e plotaBazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.
- Struktura organizative/Organigrama
- Struktura e pagave
- Funksionet dhe detyrat e A.P
- CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të AP, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
- Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të AP për të marrë vendime: Neni 26 i Ligjit nr. 9121, datë 28.7.2003 "Për Mbrojtjen e Konkurrencës", i ndryshuar
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AP ( Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave - Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
- Legjislacion ndërkombëtar: Nuk ka
-
Integrimi Evropian
Procesi i Integrimit dhe negociatave
a.
b.
c.
d. Platforma e Partneritetit për Integrimin Evropian.
1. Informacion i përgjithshëm mbi funksionimin e tryezave të PPIE
Çfarë është Platforma e Partneritetit për Integrimin Evropian PPIE? Anëtarësimi në Bashkimin Europian është një objektiv kombëtar me ndikim në të gjithë shoqërinë. Shoqëria civile është një partner i rëndësishëm në procesin e përgatitjeve të negociatave. Përafrimi i legjisclacionit kombëtar me atë të BE-së, hartimi i dokumenteve strategjikë dhe prezantimi final i grupit negociator shqiptar përpara negociatorëve të BE-së, kërkon përgatitje cilësore dhe konsultim intesiv me të gjithë aktorët e shoqërisë. Tryezat në kuadër të Platformës së Parntneritetit për Integrimin Evropian PPIE janë tryezat e komunikimit dhe këshillimit mbi procesin e integrimin europian midis Autoritetit të Konkurrencës përgjegjëse për negocimin e Kapitullit 8 dhe përfaqësuesve të organizatave, shoqatave apo grupimeve të cilët kanë interes të veçantë në fushat që mbulohen nga ky kapitull. Tryezat ngrihen për secilin kapitull. Ato janë mekanizma përmes së cilit përfaqësues të shoqërisë civile mund të jenë pjesëmarrës aktivë në procesin e negociatave për anëtarësim. Si funksionon PPIE? Në bazë të urdhrit të Kryeministrit nr. 113, datë 30.08.2019 “Për format e pjesëmarrjes, funksionimin dhe strukturën institucionale të platformës së partneritetit për integrimin evropian”, për çdo kapitull të acquis të BE-së ngrihen tryezat e këshillimit me grupet e interesit. Qëllimi kryesor i secilës tryezë është të diskutojë dhe të ndërmarrë qëndrime dhe rekomandime drejtuar Sekretariatit të Integrimit Evropian dhe strukturave të tjera përgjegjëse për procesin e integrimit. Tryezat kryejnë funksion këshillimor edhe në lidhje me programimin, zbatimin, monitorimin dhe vlerësimin e asistencës së Bashkimit Evropian për Shqipërinë.(Urdhri i Kryeministrit Nr.113 datë 30.08.2019) Përmes PPIE synohet informimi, komunikimi dhe përfshirja gjithnjë e më e madhe e aktorëve jo- shtetërorë në proces. Sa më poshtë është adresa elektronike e sekretariatit teknik të GNPIE të kapitullit 8 nën drejtimin e Autoritetit të Konkurrencës: Kapitulli “8” – grejs.gjergji@caa.gov.al Kush mund të aplikojë? Aplikimi është i hapur për të gjithë organizatat e shoqërisë civile, pushtetit vendor, komunitetit të biznesit, shoqatat e punëmarrësve, përfaqësues të rretheve akademike, mediave dhe grupeve të interesit referuar përcaktimeve të kreut III, pika 4 të Urdhrit Nr. 113 datë 30/08/2019 “Për organizimin dhe funksionimin e Platformës së Partneritetit për Integrimin Evropian”. Si të aplikoj? Të gjithë aktorët e shoqërisë të cilët kanë interes të veçantë dhe mund të japin ekspertizën e tyre në fushat që mbulohen nga kapitullin 8, mund aplikojnë duke dorëzuar një letër interesi ku të shprehë qartë interesin përse po aplikon dhe një jetëshkrim të personit apo grupimit që përfaqëson, duke treguar se kanë eskpertizën apo interesin e mjaftueshëm për të kontribuar në tryezën specifike. Person kontakti për ata që kanë interes të anëtarësohen është Grejs Gjergji me adresë email grejs.gjergji@caa.gov.al Template CV dhe Shprehja e interesit
2. Baza ligjore & Dokumente
3. Anëtarësia e tryezave PPIE
4. Publikime për hapjen e Thirrjes për aplikime në Tryezën e PPIE
Ky është përmbajtja e paragrafit 4.
5. Aktivitete/ takime në kuadër të përfshirjes së Tryezave PPIE
Ky është përmbajtja e paragrafit 5.
6. Të tjera
Ky është përmbajtja e paragrafit 6.
-
Integrimi Evropian
- Legjislacion kombëtar
- Akte nënligjore
- Rregullore
- Kodi i sjelljes
- Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit: Nuk ka.
- Strategji
- Raport vjetor
- Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e AP dhe që prek publikun
- Koordinatori/Emri mbiemri: Ruela Çashku
- E-mail: ruela.cashku@caa.gov.al
- Nr. i gjelbër: Nuk ka
- Tel: +355 42234504
- Adresa: Rruga "Sami Frashëri", Nr. 4, Kati IV, Tiranë 1004, Shqipëri
- Orari: E Hënë - E Enjte 08:00 - 16:30, E Premte 08:00 - 14:00
- Format kërkese / Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
- Format ankese / Shpjeguese (Procedura e ankimit tek Komisioneri)
- Rezolutë e Kuvendit të Shqipërisë (nëse ka të tillë)
- Planet strategjike të punës
- Raporte monitorimi/auditimi (p.sh:KLSH)
- Dokumente të tjera që përmbajnë tregues të performancës së AP: Nuk ka.
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara
- Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
- Donacione, sponsorizime: Autoriteti i Konkurrencës nuk ofron donacione apo sponsorizime.
- Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara: Nuk ka.
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
-
Lista e Shërbimeve* që ofron AP, përfshirë
- tarifat përkatëse (nëse ka)
- formular aplikimi
- afati kohor
- procedurë ankimimi
- standardet për cilësinë e shërbimit
Shënim: Lëshim dokumentacioni/Leje/Licenca/Autorizime etje.
- Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi: Nuk ka
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve: Nuk ka
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AP
- Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike: Ruela Çashku, ruela.cashku@caa.gov.al
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AP: Nuk ka.
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve: Nuk ka.
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim: Nuk ka.
- Procedura e ankimimit: Nuk ka.
- Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet: Nuk ka.
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporte
- Publikime
- Statistika
- Projekte: Projekti i Binjakëzimit IPA
- Bashkëpunime etj.
Shënim: AP vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.